S & Ř, CH KOVO
30 let
Jsme společnost S & Ř, CH KOVO. Můžete nám zcela důvěřovat, na trhu již od roku 1993. To znamená 30 let.
HistorieVíce než 150
Počáteční stav pracovníků činil 16 lidí. V současné době máme více než Více než 150 zaměstnanců.
KariéraISO certifikace
Kvalita je důležitá. Jsme držiteli řady ISO certifikátů, řídíme se politikou jakosti a životního prostředí.
Ke staženíChroustovice
Najdete nás v obci Chroustovice v Pardubickém kraji. Naše zákazníky najdete i 992 km od nás.
KontaktHistorie
2020
V roce 2020 jsme pořídili nové ohýbací centrum RAS XLTbend 71.40
Servoelektrické ohýbací centrum RAS XLTbend je velice moderní ohýbací centrum, které je
vynikající volbou pro výrobu velkých dílců, panelů, dveří, stropních kazet etc. Model XLTbend
nabízí zásadní výhody oproti běžným postupům na ohraňovacích lisech. Je ideálním
doplňkem pro provozy, kde je vyžadována vysoká přesnost ohýbání a komfort při
programování.
Modelová řada RAS XLTbend 71.40 je pro ohyby až do celkové délky 4060 mm.
.jpg)
2019
Na začátku roku 2019 byla dokončena stavba nové skladové a expediční haly. Pořídili jsme nový laserový řezací stroj Bystronic Bystar o výkonu paprsku 6000 W. Ten nahradil stávající stroj Bysprint 3015.
Výkon nového stroje si vyžádal další investici, a sice vysokozdvižný vozík o nosnosti 5t. Díky němu je možné bezpečně a přesně manipulovat s celými balíky plechu při jejich ukládání do manipulátoru stroje.
Počet zaměstnanců dosáhl více než 120.
Spustili jsme nové webové stránky.

2017
V roce 2017 bylo dosaženo takového výkonu výroby, že nedostačovaly skladové prostory. Sklad Expedice byl přetížen a expedice musela probíhat z více míst výroby. To působilo potíže v evidenci uložení ukončených zakázek, komplikovalo jejich nakládku a zpomalovalo odbavování vozidel odběratelů a přepravců.
Z toho důvodu bylo přistoupeno k projekci a výstavbě expedičního skladu, který na západní hranici dvora spojil svařovnu a stávající expediční sklad. Výškový rozdíl těchto budov byl řešen vnitřní rampou. Budova je řešena tak, že středové a západní sloupy konstrukce mají patky pro případnou montáž jeřábové dráhy.
